Kleptomanie nach Schönheits-OP

by

Kurz nach der Brustvergrößerung und Bauchstraffung wird eine Brasilianerin unvermittelt zur Kleptomanin. Wie kann das sein? Der Eingriff soll die Frau verschönern, stattdessen aber beschert er ihr ungeahnte Probleme: Die 40-Jährige lässt sich in einer Klinik der brasilianischen Stadt Curitiba Bauchfett absaugen und die Haut straffen. Die Chirurgen vergrößern ihre Brüste und straffen ihre Oberarme.weiter

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: